Record Detail Back
PENGARUH PROMOSI DAN KUALITAS PRODUK TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN PADA BEDAK MAKEOVER (Survei Kasus Pada Mahasiswa Fakultas Ekonomi Dan Bisnis Universitas Langlangbuana Bandung Angkatan Tahun 2018 - 2020) THE INFLUENCE OF PROMOTION AND PRODUCT QUALITY ON PURCHASING DECISIONS ON POWDER MAKE OVER (Case Survey in Faculty of Economics and Students Business of Langlangbuana University Bandung Force 2018 – 2020)
Irma Yustika Dewi - Personal Name
NONE
Text
INDONESIA
EKONOMI BM UNLA
2022
BANDUNG
LOADING LIST...
LOADING LIST...
APA Citation
Irma Yustika Dewi. (2022).PENGARUH PROMOSI DAN KUALITAS PRODUK
TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN PADA
BEDAK MAKEOVER
(Survei Kasus Pada Mahasiswa Fakultas Ekonomi Dan
Bisnis Universitas Langlangbuana Bandung Angkatan
Tahun 2018 - 2020)
THE INFLUENCE OF PROMOTION AND PRODUCT
QUALITY ON PURCHASING DECISIONS ON POWDER
MAKE OVER
(Case Survey in Faculty of Economics and Students
Business of Langlangbuana University Bandung Force
2018 – 2020).(Electronic Thesis or Dissertation). Retrieved from https://localhost/etd